18 jul 2014

De bouw en social media

0 Reacties

Nu de bouwsector weer in een stijgende lijn zit, voegen steeds meer ontwikkelaars, bouwers, makelaars en woningcorporaties social media toe aan de marketingmix van hun organisatie. Toch is het overgrote deel van de bouwsector niet of nauwelijks bezig met social media. Wij willen hier graag verandering in aan gaan brengen.
Door het gebruik van social media kun je je als bedrijf positioneren in de huidige markt. Je kunt laten zien waar je goed in bent, wat jou specialismen zijn. En dat kun je laten zien aan de de doelgroep die jou interesseert. Laat zien waar je bedrijf voor staat, wat je successen zijn!
In de afgelopen maanden hebben we een aantal bedrijven in de bouwsector op een succesvolle wijze op de kaart gezet door gebruik te maken van verschillende social media netwerken als Twitter, LinkedIn en Facebook. Dit levert hele goede resultaten op. Bedrijven worden herkent en de prachtige projecten worden gerelateerd aan het betreffende bedrijf. Verkoop van projecten verloopt voorspoediger. Kortom de zakelijke markt en de particulier weten je te vinden.

[begin]